Pagina's

vrijdag 23 juli 2010

Zomercolumn: mijn successen met sociale media! | Artikel

Lieve lezer,

Het is zomer! Mooi weer, tijd voor luchtige columns met een edgy tintje.
Al eerder blogde ik over social media en wat je ermee kunt bereiken. Al die mogelijkheden heb ik eens op een rijtje gezet in bijgaande column.

Zomercolumn: mijn successen met sociale media! Artikel

Je kunt die column ook lezen op http://www.damesdiedoen.nl/ waar nog meer interessante info op staat. Wat ik dan wel weer stoer vind klinken is dat ze het daar als een artikel neerzetten maar ik houd het toch maar bij columns. Dat dwingt mij ook om niet nog meer woorden te gaan gebruiken.

Natuurlijk moet je opletten voor mogelijke negatieve gevolgen van social media maar daar kun je zelf ook best wel iets aan doen.

Tot gauw!

liefs,

JJ

Geen opmerkingen: