Pagina's

woensdag 23 december 2009

Sale!!!!!

Hi,

Wat is dat toch voor ondefinieerbaar gevoel dat twee keer paar jaar weer naar boven komt drijven. Je kunt het heel lang wegduwen. De maanden, nou ja weken, ervoor, heb je het idee dat je dit feest deze keer toch echt aan je voorbij laat gaan. De kast hangt immers al vol en het is eigenlijk vooral tijd om dingen weg te gooien.

En dan ineens slaat het virus toe, het virus van de Sale, de uitverkoop! Ik was eigenlijk stilletjes al een beetje trots op mezelf. Want de afgelopen weken heb ik toch niet veel nieuwe spullen gekocht. Nu kon dat ook niet want op de winkelmomenten waren er gewoon andere dingen die voorgingen, maar het resultaat mag er zijn, vind ik zelf.

Nu is het dan toch zo ver. Door de sneeuw ben ik al een paar dagen zo ongeveer aan huis gekluisterd. Je wilt mij niet om je heen hebben als je door de sneeuw moet banjeren. Zelf zie je al niet veel en met mij erbij nog veel minder........ Alleen de deur uit voor het hoogstnoodzakelijke. Beetje cocoonen en achterstellig werk wegwerken. Kortom geen prikkels, zou je zeggen. Morgen nog een paar uur naar kantoor en dan een paar dagen vrij, weer geen prikkels? Toch!

Maar dan ineens komt die mail van http://www.theoutnet.com/ binnen, of ik niet een account wil voor de GO GO Go down sale. Het werkt zo, ze hebben een designersitem in de aanbieding, daarover krijg je een mail en de prijs zakt verder tot dat iemand er op biedt en het item van hem of haar is. Nou, dit was voor mij deze keer de trigger. Ik ben nu de gelukkige bezitter van zo'n account en verheug me op wat komen gaat.

Dat is het Sale-gevoel! Maar nu is er geen houden meer aan als ik niet oppas.
Want in de uitverkoop iets kopen is toch geld besparen? Ik snap niet waarom onder andere  mannen dat nou nog steeds niet begrijpen. Dus voordat ik me morgen in het hopelijk wat verder ontdooide sneeuwgebeuren stort en me laat verleiden door wat ik wellicht in de winkels zie hangen, verlekker ik me vanavond nog maar even op het internetgebeuren.

Ik laat het SALE-gevoel dus nu volledig toe. En ergens heb ik me zelf toch altijd wel in de hand. Toch? Niet dan?

Let de SALE begin.

JJ

3 opmerkingen:

Trijntje zei

Je wordt er zo hebberig van, hè, al die aanbiedingen. Jammer dat met kerst de winkels dicht zijn...

Jellie Tiemersma zei

ha
inderdaad!!!
Ik heb genoeg van de sneeuw.....
It'sshoppingtime.
Zijn jullie al verhuisd.
jellie

Dzjiedzjee zei

Heb ik je wel ’s verteld dat ik wat mode betreft de Italiaanse vrouw als westers stijlvoorbeeld beschouw? Hoe die over de met Bourgondische geuren en kleuren doordrongen boulevards flaneren! Daar maakt mijn adamsappel een sprongetje van!
Weet je trouwens dat SALE in Italië bijna altijd naast de PEPE staat? Komt omdat de SALE meestal uitdraait op een gepeperde rekening! ;-)
Maar goed, iets moois mag wat kosten. Tip: in een Blogspot-blog kun je ook foto’s plaatsen. Het resultaat van deze salewoede lijkt me een goed begin ;-)