Pagina's

zondag 10 januari 2010

Weekly fashionsite: www.thelooksforless.com

Hi,

Via twitter ben ik nogal wat fashionsites gaan volgen. Het afgelopen jaar zijn er veel buitenlandse sites en blogs bijgekomen die zich bezighouden met fashion en lifestyle.  En het zal jullie niet ontgaan zijn: we hadden ook nog last van een recessie! Ook daar wordt door internet onmiddelijk op gereageerd. Eén van de sites die daar handig op inspeelt is http://www.thelooksforless.com/. Want ook al hebben we allemaal last van de crisis, dat is nog geen reden om er niet fashionable bij te lopen.

Op de http://www.thelooksforless.com/ kom je de betaalbare vertaling tegen van onbetaalbare maar ontzettend gave tassen en andere fashionitems. Ik noem alleen maar de nieuwste it bag van Marc Jacobs. Natuurlijk willen we allemaal het liefst de real stuff maar voor de meesten van ons is dat niet of maar een paar keer in a lifetime te realiseren.

Daarnaast vind je op deze site de betaalbare vertaling van outfits van celebreties. Alle items zijn direct te verkrijgen via webshops. Eén klik met de muis en je bent op de site die je nodig hebt. Natuurlijk zijn de materialen in het echt niet altijd van die kwaliteit die je voor ogen hebt maar geldt dat ook niet voor veel items waar je wel veel geld voor moet neertellen!

Een ander leuk onderdeel van de site is dat je je eigen look op de site kunt plaatsen. De spullen moeten betaalbaar zijn en je moet je look zelf hebben gestyled.

Als laatste noem ik de Deal of the Day! Een item dat extra wordt aangeprezen en dat in elk geval voor de USA not out of style is.

Voor ons Europese vrouwen kan het allemaal nog net wat hipper maar als antwoord op de crisis vind ik deze site zeker een aanwinst.


CU!

JJ

3 opmerkingen:

Trijntje zei

Volkskrant magazine van vandaag zal je interesseren. Pag. 42 artikel over jonge meiden met een modeblog, en hun invloed op de ontwikkeling van de mode. Groet :)

Jellie Tiemersma zei

Hi,
ik heb het gelezen. Erg leuk om die ontwikkelingen te volgen.
Ik ben te vroeg geboren.
Jellie

Anoniem zei

HOE KRIJG IK EEN LENINGSBIJSTAND @ 2% RENTEVOET?

Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen zeven dagen na mijn aanvraag legde hij mijn geleende bedrag vast zonder verborgen kosten en kon ik voor de medische rekeningen van mijn zoon zorgen, mijn huurrekening verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).