Pagina's

zaterdag 14 november 2009

Fashionvictim

Lieve lezer,

En dan is het zaterdagmorgen tien uur of om precies te zijn 10.01! Ok, zul je zeggen, waarom is dat belangrijk. Nou dat is het moment dat de site van H&M opengaat. De site met de Jimmy Choo collectie. Jimmy Choo, de van oorsprong Britse schoenenontwerper die we allemaal hebben leren kennen door de schoenen van Carrie, als ze een keer geen Manolo's droeg, tijdens de jaren van Sex and the City.

M heeft voor mij de laptop opgesteld op de eetkamertafel zodat ik tijdens het ontbijt mijn slag kan slaan.

Dit tijdstip is al een hele verbetering. Bij de vorige special collections ging de site om 00.01 uur open. Maar eigenlijk maakt het niets uit want opnieuw is alles overbelast.

Ik ben inmiddels op de site maar men laat mij vriendelijk weten dat wegens grote drukte, ik de winkel nog niet in kan............ en het vooral opnieuw moet proberen. Tijdens het typen van deze column klik ik dan ook regelmatig even terug naar de webpagina van H&M om te checken of de deuren voor mij al open gaan.

Dus tot op dit moment nog geen succes. Jammer, jammer, jammer............ want vooraf had ik het allemaal natuurlijk al gezien. De leren jurk, de schoenen, de tuniek, de sieraden. En ik geef het volmondig toe: de hype!

Want diep in mijn hart wist ik natuurlijk al lang dat het een hele toer zou worden om de site binnen te komen omdat iedereen iets wil hebben of het nou mooi is of niet. Maar toch wil ik ook mee doen en een poging wagen. Ik heb al een kast vol kleren, fantastische spullen maar het nieuwe, het andere, blijft lonken.

Schaam ik me er voor? Nee, ik ben ook niet trots op mezelf. Toch doe ik ook weer mee aan de hype.

En daarom verklaar ik mezelf hierbij tot slachtoffer van de mode en ik vind het heerlijk. Dus duim voor me, ik ga voor de zwarte leren jurk, maat 40, want ruilen mag niet en kleiner maken kan altijd....

Lfs,
JJ


Ps, kijk vooral morgen op de site: http://www.hm.com/
Ps2, en om 12.15 was de buit slechts 1 paar oorbellen....... nu maar op naar Marktplaats. Wellicht staat daar de andere helft van de collectie online voor twee keer zoveel geld! Speciaal voor mij en al die andere slachtoffers van de mode.
Ps3, het is nu maandagavond 16 november en Marktplaats staat vol met Jimmy Choo producten. Ik probeer me niet gek te laten maken en ben nog steeds in de race voor twee fantastische armbanden.......... die nu al anderhalf keer zo duur zijn als in de winkel, maar ja, je moet er wat voor over hebben.

2 opmerkingen:

Dzjiedzjee zei

Hebben ze voor de heren een digitale coffee corner? Kunnen we van een afstandje het virtuele duwen, trekken en voordringen van de dames een beetje in de gaten houden ;-)

Groeten en succes!
Gert Jan

Jellie Tiemersma zei

Ze hebben een digitale coffecorner maar ook top collectie schoenen voor heren. Die dus nog niet is uitverkocht..... grrrr.....