Pagina's

zondag 4 oktober 2009

Verslaafd

Lieve lezer,

Ken je die reclamespot van KPN, die van de vrouw die in een kamer vol tassen straalverliefd staat te kijken naar haar laatste aanwinst? Nou, ik zou die vrouw kunnen zijn!

ik weet precies wat ze voelt. Ik ken het gevoel van de nieuwe tas die fonkelnieuw staat te pronken in je walk in closet. Het zachte leer, het superhippe ontwerp, het gevoel dat ie van jou is! Alleen van jou! Ik kan het niet goed uitleggen maar het maakt me heel erg blij!

En dan de allereerste keer dat je 'm vult met alles wat je nodig hebt om 'm mee te nemen de straat op. Als je dan op straat loopt, heb je toch het idee dat iedereen ziet wat voor vrouw van de wereld jij wel niet bent want jij weet hoe het hoort. Jij weet welke tas 'hot' is en nog belangrijker: hoe je hem moet dragen.

Maar om nog even terug te komen op de reclamespot: gelukkig zou mijn lief M het ook (nog!) niet in zijn hoofd halen om ongevraagd mijn schatten via Marktplaats te verkopen. Ik geloof dat de relatie dan toch zeer ernstig onder druk zou komen te staan....

Even terug naar de tassen. Ik moet me tenslotte aan de echte prioriteiten houden. Ik heb planken vol tassen, veel te veel, in alle kleuren en maten en er gaat er zelfs wel eens één weg. jawel, inmiddels word ik toch steeds kritischer op mijn collectie! Ook heb ik er last van als een tas iets mankeert. Ja echt, als ie slijt of stuk gaat, kan ik daar soms dagenlang behoorlijk chagerijnig van zijn.




Regelmatig wissel ik van tas, helaas lukt het me niet iedere dag. Daarvoor is het te lastig om elke keer de inhoud van de tas over de hevelen naar een andere.

Langzamerhand ontstaat er toch een probleem.Het is een luxe probleem, ik geef het toe, maar het zit zo. Eigenlijk heb ik dus niet de collectie die ik echt zou willen. Want de 'it bags' van het seizoen zijn nu eenmaal zeer prijzig en passen vaak niet in mijn budget. Of misschien beter gezegd: ik ben er net nog niet aan toe dat ik het ervoor wil uit geven. 

Toch verandert er wel iets......ik heb besloten om voor deze winter een gave designertas te kopen. Zwart, kan dus lang mee, toch? Nog geen Tod's van 2000 euro maar het mag wat kosten Nu vind ik Tod's ook niks voor mij maar je begrijpt wat ik bedoel.  En dus ben ik nu klaar voor de grote zoektocht.

Om jullie mee te laten genieten en te inspireren neem ik onderaan deze blog alvast een verslavende site genoemd. De komende weken zal ik meer tips geven over gave sites waar je tassen kunt kopen. Want een goeie tas maakt iedere outfit compleet. Goedkoper uit ben je echt niet, ook al wordt dat door de blad alom geroepen, maar het gevoel dat een nieuwe tas je geeft, is verslavend! Gelukkig hebben we daar weer outlets voor.

So ladies, it's time to shop!

Liefs,
JJ
Links:
www.somucheasier.co.uk/designer-handbags.html/
http://www.theoutnet.com/Shop/Bags
http://www.nerobianco.nl/shopper.asp?artgr1=3

1 opmerking:

Roelf zei

Gelukkig heb ik dit probleem niet :-)